ابن‌قاسم: شکست هفته اول را تلافي مي‌کنيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ابن‌قاسم: شکست هفته اول را تلافي مي‌کنيم


سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با فرزاد حاتمي تماس جديدي نداشتم و وضعيت حضور او در ديدار مقابل فجرسپاسي نامشخص است.


حسين ابن‌قاسم در مورد وضعيت رضايت نامه فرزاد حاتمي گفت: هنوز تماس جديدي با اين بازيکن نداشتم و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. بايد ببينيم او اکنون که در تهران است چه اقدامي انجام داده است وضعيت حضور حاتمي در ديدار مقابل فجرسپاسي هنوز نامشخص است بايد ببينيم کارمان تا کجا پيش رفته تا اقدامات بعدي را انجام دهيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد شرايط فولاد عنوان کرد: الحمد‌الله وضعيت تيم بسيار خوب است. تمرينات مناسبي داشتيم. روي ديدار هفته اول نمي‌توان حساب کرد. ما در آن مسابقه روي نوار بد‌شانسي بوديم و ان‌شاءالله پيروزي‌هايمان را از اين هفته آغاز خواهيم کرد.

سرپرست فولاد در مورد ميزان شناخت کادر فني تيمش از فجر سپاسي خاطرنشان کرد: هنوز شناخت کافي از تيم‌ها پيدا نکرديم. به هر حال هفته اول مسابقات است و بايد مدتي بگذرد تا تيم‌ها نسبت به يکديگر شناخت پيدا کنند. البته ما فيلم هفته اول را تهيه کرديم اما مطمئنا شيوه بازي تيم‌ها در خانه و خارج از خانه متفاوت است و اين وضعيت را متفاوت مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3736
بازدید کل : 40726
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!